Повернення та скарги

Шановні Клієнти,
Якщо Ви отримали товар, який пошкоджений або не відповідає опису, Ви маєте право подати скаргу. Якщо Ви отримали продукт, відповідний опису, але бажаєте його повернути, Ви маєте право на повернення. Нижче надані інструкції та умови скарг та повернень в нашому магазині:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Скарга на пошкоджений продукт

Як зголосити скаргу?

Скарга проводиться шляхом відправки електронної пошти за адресою: info@matemundo.com.ua. у темі повідомлення необхідно вказати номер замовлення разом з підписом "скарга". У тексті повідомлення просимо додати фотографію, що показує дефект отриманого товару, а також зробити характеристику дефекту.

Умови скарг

Скарзі підлягає продукт, що має фізичні дефекти, в результаті яких його можна вважати не повноцінним. Скарга може бути зголошена протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (дата визначається по відстеженню посилки на сайті перевізника). Заявка буде розглянута відділом скарг протягом 14 днів з моменту надходження. Відділ скарг проведе аналіз заявки та, в залежності від ступеня пошкодження / характеру дефекту і способу її документування, відхилить скаргу або схвалить її, запропонувавши клієнту одне з наступних рішень:

  1. повернення частини або всіх коштів, понесених Клієнтом
  2. безоплатне надання повноцінної заміни поверненого продукту через послуги тієї ж кур'єрської компанії, яку ви вибрали при покупці

Інформація щодо рішення про визнання або відхилення скарги буде представлена в електронному листі від магазину або через телефонний дзвінок.

2. Повернення товару

У нашому магазині є можливість розірвати договір і повернути придбаний товар без зазначення причин протягом 14 днів з моменту отримання посилки. Увага! Повернення має право тільки НОВИЙ та НЕУШКОДЖЕНИЙ товар в оригінальному пакуванні, без будь-яких дефектів або слідів використання. Після отримання повернення у магазину є 14 днів, щоб відхилити його або прийняти та повернути вартість товару. У разі відмови від повернення (наприклад, якщо товар має сліди використання), магазин негайно зв'яжеться з клієнтом, щоб повідомити йому про подальші кроки.

Як зробити повернення?

  1. Повідомте Відділ Обслуговування Клієнтів про своє бажання зробити повернення, відправивши електронного листа за адресою: info@matemundo.com.ua та введіть текст "ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ" і вкажіть номер замовлення. У повідомленні вкажіть дані рахунку, на який буде проведено повернення коштів.
  2. Дочекайтеся відповіді магазину, в якому буде міститися необхідна інформація про повернення. Увага! Перед початком процедури скарги або повернення необхідно ознайомитися з детальною інформацією про умови її проведення. Ви знайдете їх в Регламенті нашого магазину.
Поділіться своїм коментарем з іншими
Веб-сайт використовує файли cookies для надання послуг відповідно до Політики щодо файлів cookies. Ви можете визначити умови зберігання чи доступу до файлів cookie у своєму браузері.
Закрийте
pixel